Tisdag 17 Juni

Dagen började som vanligt kan man nästan säga nu med att vi gick upp kl 6.15 , skulle jobba idag igen , trött som satan va jag .. men dt är ju så dt ska vara med tanke på att dt faktiskt är sommalov :) .. men men .. rätt skönt o jobba ändå eftersom att man får money :D :D .. O efter att vi jobbat åkte ja o johanna hem till henne o jag var där kanske 45 minuter eller så , sendan åkte jag till stallet , skulle rida me elvira men eftersom att dt verkligen öste ner regn så åkte vi hem till mig en stund o väntade ut regnet o efter dt red vi ut , dt var mysigt .. fast båda var rätt taggade o vi red dessutom barbacka men men .. kul hade vi iaf :) .. efter dt skulle mina hästar ut på bete (a) :D . o vad jag verkligen älskar när hästarna går på bete , dt är sååååå mysigt när dom går precis utanför fönstret :D .. sen så kom johanna efter ett tag o vi satt o pratade me kim o renèe ett tag , dt var rätt mysigt faktiskt :) .. o sen vare godnatt för oss ...

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0