Torsdag 19 Juni

Idag då jobbat från 7.00 - 13.00 som vanligt , men sista dagen i stallet iaf :) .. rätt skönt faktiskt :) .. ehm .. efter att vi jobbat , skjutsade jag hem johanna o åkte sedan hem o gjorde mest ingenting fram till ca 3 då jag gick ut o red fighter :) , på banan rätt seriöst , men ibörjan gick dt rätt bra men sen började han verkligen dampa ur o dt gick verkligen inte  o få honom lungt :( .. så ja gav upp helt enkelt  , o red hem .. väntade sedan på att klockan skulle bli typ 17.15 o medans jag gjorde dt så åt jag , hälsade på elvira o pontus som var här en stund eller dom var ute o höll på med daimy ;) , o så åkte ja o tränade me tösen , gick så där o rida fram men ändå rätt bra o hoppa , så jag var rätt nöjd men ont i ryggen :/ .. o nu sitter jag här nyduschad o kollar på fotboll :D . portugal - tyskland , 2-0 till tyskarna o dt tycker ja e bra :D . så får se hur dt slutar men ja hoppas på seger för dom :D . men aah , ska koncentrera mig på de nu , så skriver imorgon :)

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0