Torsdag 5 Juni

eftersom att dt var bal o allt igår hann jag naturligtvis inte skriva nåt , så ja får skriva om igår nu. För dt var rätt fult upp den dagen :) ..

så Onsdagen började me att jag vaknade vid kvart i 6 , skulle äta frukost med familjen som vanligt , här hemma får man ingen sovmorgon :( .. men sen gick jag iaf och la mig igen sen , sov till 8 för ja skulle ner o rida . Red ut med fighter tillsammans med jonna . Det gick rätt bra o rätt kul var det också :) .. Typ fixade lite i stallet . Sen vare brått, hem duschade , fixade iordning mig , vi skulle nämligen kolla när Renèe tog studenten. Rätt trevigt faktiskt , eftersom att våran familj är som den är så kunde man naturligtvis inte ha en vanligt plakat som alla andra har utan mamma och pappa hade gjort en banderoll ;) , skit fin var den och vi syntes iaf :D . haha ,
Sen åkte iaf jag och Kim hem , ja duschade håret och fönade dt , för att Bettan, kims syster skulle fixa frillan på mig till balen :) .. Hon var lite sen dock , hon skulle ha kommit kvar i 4 och kom ca halv 5 .. men dt var lungt, för melker va också sen :) .. så dt blidde ju bra :D ... men åkte te balen i en gul folkabuss, den va skit söt :D . Sen var vi på balen , dt var rätt trevligt :D .. alla dansade typ utom jag o johanna ,ja kan verkligen inte dansa så :P .. men jag dansade iaf sista (a) , men men .. var hemma runt 1 , sov direkt orkade inte ta bort sminket eller nånting bara rätt ner i sängen ..

Sen så som vanligt skulle vi upp och äta frukost med familjen kl. 6 :/ .. fast att vi hade sov morgon , dumma dumma :( ..  men gick o lade mig igen sen te typ 20 i 9 :D .. skönt som fan , sen hade vi FAT , typ tränade på våran dans och sedan visade vi upp den för klassen. Sen var dagen slut hade inga fler lektioner ,, skita skönt :D ..

juste , dt kanske kommer ngr bilder från balen o renees studentsak :D .

men hare bra,  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0