Fredag 9 Maj

Äntligen fredag :D . wihow :D . en lång helg att se fram emot :D . Men iaf dagen idag har  vart bra .. fast vi har verkligen fööööör mkt o göra :( .. fått mer o göra i hemkundskapen nu också :( . va fan :o . .. Men men snart äre slut :( .. har typ gått i skolan , inget speciellt gjorde ja där typ .. men sen när jag kom hem , direkt ner till stallet har endast vart där i 2 timmar och jag har hunnit : släppa in hästarna, duschat både Fighter o Tösen , Mockat åt båda, putsat alla grejer , plockat fram allting inför imorron , lagt in alla grejjer i transporten + gjort mat till imorron , jag är riktigt jävla snabb asså :D . wihow :D .. så snart ska jag sätta mig med tekniken igen ... jag måste ha den klar idag .. iaf kladden , sen renskrivningen kan jag göra typ på söndag .. men om jag ska hinna dt klart borde jag icke sitta här .. men men .. jag skyller på att jag är jävligt trött och inte orkar göra ngt , dessutom blir jag tröttare när jag tänker på vilken tid jag ska upp imorron :/ .. liksom hur kul äre dt kl halv 5 :S .. inge kul alls . , men men :D . aja .. nu ger jag upp .. ska iaf bli kul o tävla fighter ponken imorron , tösen med så klart .. men har inte tävlat fighter på länge.  men hare bra :D . puss & kram <3

btw. jag älskar mina vänner o min pojkvän mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0