Kvällen :)

Nu sitter jag här vid datorn igen, mår väl inte speciellt bra "/ , tycker inte om att ha en klump i magen så här. Vet ju egentligen inte vad dt är , gillar bara inte kännslan . Det känns fel att känna så här , hoppas att den försvinner snart . Sitter och kollar på söndags film förtillfället, har ingen dirket lust att gå o sova, dt har jag aldrig på söndagar . För om man gå och lägger sigg tidigt så blir dt tidigare skola och en ny vecka, en vecka med nya problem , mer att göra . dt gillar jag inte "/ .. men dt är en fördel med skolan, och dt är endast bara en och dt är att jag får träffa alla vänner man inte träffat på hela helgen och Melker förstås:D ..  wiee :) .. men men .. förtillfället i skolan har vi grymt mycket att göra därför vill man egentligen inte gå dit "/ . Liksom , np matte prov , lägenheten , tekniken , franska glosor , svenska sagan , engelska arbetsplanen , biologin , so:n . till matte provet vet jag inte vad jag ska plugga till :s , lägenheter har ifs inte så mkt kvar som tur e :) , tekniken har jag inte ens börjat med :s , dt gillar ja inte ens , jag MÅSTE börja imorgon "/ , franska glosorna har jag börjat lära mig , heja heja :) , sagan är nästan klar , men den suger riktigt hårt :( , engelskan ska jag och johanna börja med imorgon , heja oss , Biologin kommer jag inte kunna nånting alls av , dt värkar jätte svårt :( , son jag får panik bara jag tänker på dt .. SHIIIIT kom på en till sak , vi har snart bokredovisning också , har knappt börja läsa min bok .. jag dööööör :( .. 
aja puss och godnatt <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0