Kvällen :)

har precis kommit hem från stallet , vart nere och ridit Tösen , dt gick faktiskt grymt bra om jag ska vara ärlig . bara lite bråk , men men .. hon skötte sig bra. .
Jag är lite stolt över mig själv måste jag säga jag har liksom börjat med tekniken , wihow :) , Heja mig :) .. Men jag vette fan hur dt blir asså , känns som dt inte kommer bli speciellt bra .. men men så äre ..  Nu känns det bättre nu när jag börjat , nu ska jag bara lära mig franska glosorna till på torsdag , attans också "/ .. Men dt får gå la bra .. Ush sen har vi nationella matte prov imorgon också , wihow dt kommer gå åt skogen .. Känner att jag börjar bli mer och mer skoltrött , inte så roligt.. och speciellt inte när jag går runt med den här jävla klumpen i magen , så känns dt ju inte direkt bättre ska jag säga.. Men jag hoppas som sagt att det blir bättre, dt måste det bli annars vet jag inte vad jag gör :( .. Aja , jag måste tänka positivt , bara tänka positivt , inte bli nån jävla negativ jävel som tycker så jävla synd om sig själv , dt orkar jag inte me igen .. NU ska jag bara tänka positvit , heja mig :) .. alla får försöka stötta mig , wihow .. nej dt ansvaret ska jag icke lägga på ngn , men men .. Heja mig som sagt :) .. Imorgon blir dt värsta sköna dagen , på tal om ngt helt annat :) . . Kommer till skolan som vanligt , har np i 100 minuter , sedan drar jag till södertälje , ska vara hos kiropraktorn kl . 11.30 ,  så jag kommer inte heller tillbaka till skolan , liksom känns onödigt när jag ändå ska tillbaka till södertälje igen sen .. så johanna hänkar på , wihow :D .
men men .. nu ska jag väl avsluta , ska vara lite social mot Johanna på msn , för hon e den enda som vill prata me mig .. vi är ju mobbade som vanligt .. men men .. hare bra :D , puss & godnatt , skiver imorgon :D


Kommentarer
Postat av: elvira

jag ska stötta dig så mkt som jag kan gumman, lovar :)
älskar dig

2008-05-05 @ 21:59:35
URL: http://elvirasnecker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0