Kvällen :)

ja dt som hänt efter senaste blogg inlägget var väl att jag drog ner till stallet , red båda hästarna . Känndes så jävla skönt att bara få slippa allt oroande för plugget förtillfället . för just nu är jag jävligt orolig för skolan, allting är så jävla stressigt de veckor som är kvar nu liksom. plus att jag är så jävla skoltrött, men ja vill liksom inte börja göra dåligt ifrån mig nu på slutet liksom, dt är typ nu det är som viktigast . Men ja får bita ihop och kämpa :) .. jag måste rabbla upp flera gånger om dagen va det är jag har att göra , så nu kommer dt här igen :
* Engelska film , den gör vi på tisdag
* Tekniken , måste vara klar denna vecka helst innan helgen tycker jag , jag måste ha tid o lära in mig allt också.
* Biologin . vi har inte ens börjat nåt med den o vi har typ prov v.21 :s
* Franska diagnos v. 22 :s
* So inlämning v.22 , har inte ens börjat. vet ju knapp va vi ska göra.
* Bokredovisning , på torsag , har mer än halva boken kvar .
Det är liksom hur mycket som helst :( .. dessutom ska vi ha en till arbetsplan i svenska , skolan kan bara gå o ta sig just nu .. Men därför känns det as skönt att allting att går som på räls , mitt liv är verkligen på topp just nu . Jag mår verkligen as bra :D , och dt är jag så jävla glad över , annars hade jag verkligen fått mega panik , då hade jag verkligen gått ner i djupast deppritionen ever. men nu är dt inte så , och dt är jag så jälva glad över :) .. Men men nu ska jag väl börja avsluta .. Kan ju avsluta med att hästarna var helt underbara <3. men men .. hör av mig imorron med , ha ett bra liv , som jag :D . puss & kram :D ..

sen just , jag är just nu verkligen lyckligt lottad , jag har världens underbaraste vänner och världens underbaraste pojkvän <3 .. Ni gör min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0