Kvällen :)

Efter det sista jag skrev så har jag skrivit klart tekniken § , ÄNTLIGEN :D , sedan har jag också vart o badat med Johanna, Anna och Rebecca .. dt var ganska kallt men efter ett tag var det ganska skönt :D .. o så hade vi rikrigt kul :) .. Men just nu sitter jag o kollar på söndags film :) .. ska läsa lite i boken medans det är paus , ska nog kolla upp lite till hemkunskapen :) .. jag orkar inte skriva speciellt mkt , är faktiskt inte på humör , jag förstår mig inte riktigt på folk ibland ,.. aja .. men nu ska jag dra vidare , ha dt bra :) . puss

Kommentarer
Postat av: ylva

fin blogg! dehär e nåt jag kommer läsa(när jag kommer åt datorn :P) synd på tävlingen men de går nog bättre nästa gång :)

2008-05-12 @ 11:02:02
URL: http://ylva92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0