Lördag 17 Maj

Namnsdag idag :) , min mormor och min pojkvän är de enda som har kommir ihåg dt :D , inte ens jag själv :P . aja , namnsdagar är väl inte så viktigt, med tanke på att alla inte kan ha namsdag eftersom allas namn inte finns me .. Aja , mitt humör jag vet inte riktigt vad det håller på med :/ , från ena stunden kan ja liksom vara hur glad som helst o bla bla , men sen kanske några minuter senare mår ja piss liksom , dt är verkligen inte kul .. så förtillfället är ja ganska lessen, ingenting vill egentligen inte som ja vill .. jag trodde ja hade räknat ut allting men icke sa nicke, allting blev helt annorlunda :/ .. aja.. jag är väl inte så bra på o planera trots allt .. bara ibland :) ..

Har ju inte skrivit sen torsdag , så dagen igår var väl okej , skolan rullade på bra och den känndes riktigt bra o gå där o fiffilura .. förrutom no:n , då skulle vi helt plötsligt ha ett prov på onsdag- biologi och sedan ha en inlämning vecka 22 .. dessa jävla inläningar , de gör min galen :o .. ush vad jag hatar skolan , o vädret gör dt inte speciellt mycket bättre :/ .. aja . kvällen blev så att ja först var hemma hos johanna och vi kollade på step up , åhh . vad jag älskar den filmen <3 .. sedan drog vi till Ville . där var dt väl kul , eller nåt .. inte speciellt iaf , men men .. ja ska inte klaga , jag hade väl antaligen bara suttit hemma annars . så . aja .. kom hem vid halv 1 och skulle upp vid 6 och jobba . så snacka om att jag typ e helt död nu :/.. dt tog typ till 12 innan jag vaknade helt ,gick runt i stallet som en jävla zoombie , men .. vi jobbade på jag och jonna , så 200 kr rikare :) .. va jag e duktig ..  så nu har jag placerat mig framför datorn , borde plugga , men ja är ju så jävla skoltrött så ja har verkligen ingen lust :( :( . .men dt blir väl snart , måste lära mig min teknik , har prov på dt på tisdag .. shiiit , ja kom nyss på att vi har franska lunch då , så vi kan inte göra provet då heller .. va fan ska vi ha den där jävla franska grejen , dt tar bara våran tid från skolan som vi verkligen behöver just nu :/ .. aja , sen så måste ja plugga biologi också , har prov på onsdagen.. sen kommer johanna till kvällen så ska vi göra klart våran hemkunskap som ska vara inlämnad på måndag .. och så borde ja också börja på so:n :( .. aja . nu borde ja kila iväg och börja . men för att avsluta lite bra , kan jag ju avsluta med att skryta lite och säga att jag fick MVG på min bokredovisning , och jag är faktiskt jävligt stolt för jag tyckte verkligen att den var kass , men va fan .. om man får MVG så :D . haha , aja  
ha dt så bra :D , puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0