Måndag 12 Maj

Jag skrev värsta långa inlägget förrut, men då dampade datorn så allting försvann , fy fan va kul asså :/ .. så jag orkar inte skriva allting jag skrev förrut , dessutom klagade jag bara en massa . Men dag i korthet har varit allmänt onödig för ingenting var seriöst i skolan , fitt cp .. men iaf MVG på nationella matte wihow :) ..sedan efter skolan har min rygg pajat totalt så nu sitter jag här och tycker jävligt synd om mig själv ;) .. mamma har smörjt in ryggen med tigerbalsam , så förhoppningsvis blir det bättre :) .. Imorron äre sov morgon , ska ju spela in våran film te engleskan :D , dagen efter det ska jag o pappa köpa balklänning :D . inge skola då heller :D . wihow :D . lyxvecka :) .. men nu ska jag läsa boken , så hare bra:D  puss & godnatt :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis till ditt MVG...:D:D

2008-05-13 @ 19:24:09
URL: http://jullasveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0