Måndag 19 Maj

jaha , då vare måndag igen :( . .hatar måndagar för dt innebär att man har en hel jävla skolvecka framför sig :( . .inte kul , inte med tanke på att jag har två prov denna vecka och ett glosförhör :/ . aja får hoppas dt går bra :D . Fast ja slipper juh gå i skolan på fredag :) , fast då ska man juh jobba men va faan .. hellre dt faktiskt :)..
okej , va har jag gjort idag ? hmm . vart i skolan utan johanna :/  .. fast ändå rätt sköndag idag , lots ,då började ja plugga på biologin som vi har prov på på onsdag , bra där rebecka ;) ja börjar verkligen i tid :) .. haha :D . men sen skulle vi haft engelska men ingela var icke i skolan så dt blidde hål :D . sedan hade vi no , gick igenom lite genetik och sedan matte , då vare typ flumm lektion , aja . rätt kul väl .. sedan lunch , franska , svenska , slut :D . och sen när jag kom hem så var jag på plugg humör :o , vilket under liksom :D .. men dt känndes bra , klar med ena delen utav biologi inlämningen och kan en del till provet :) . .wihow :D men sedan börja ja snacka me mamma o då försvann lusten med o plugga :/ , så ja åkte te stallet , snacka me elvira en stund och sedan vägde ja , wihow 100 kr rikare :D :D .. nu ska jag väl inte gör så mkt .. kanske plugga om ja orkar .. annars bara nörda mig framför datorn , nån som vill hitta på nåt ? ;) . haha , skulle inte tro dt va , men va fan .. ruttna är väl alltd kul o göra , har ju gjort dt hela helgen så va fan :D .
aja , hare gött :D . puss & kram :D

Kommentarer
Postat av: elvira

hm, kanske lite knäppt att kommentera dt här men asså täntke bara säga att tösen var grymt duktig igår när vi hoppade (a)

2008-05-20 @ 13:20:51
URL: http://elvirasnecker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0