Måndag 26 Maj

Det börjar lida mot sitt slut nu , känns som efter den här veckan slutar vi , fast det är ju inte riktigt sant dock  men men , då har vi nästan ingenting kvar iaf att göra i skolan :) .
Men min dag idag har iaf sett ut så att vi först hade lots , ja o johanna sprang runt lite, orkade inte riktigt vara där ;) .. sedan vare engelska , fett skönt , gjorde typ ingenting , sedan no och matte , då  sprang vi typ också runt , kollade lite med liseberg resan ;) , så känndes som en riktigt onödig dag i skolan.. Men mne , slutade sedan efter det , så åkte hem och typ direkt ner till stallet , red Fighter men var inte riktigt på humör för o rida, pga allt skolarbete kunde inte direkt koncentrera mig , så dt blev som sagt inte så bra. . vägde sedan och släppte in hästarna . sedan vare pang bom hem och börja plugga :/ , så nu har jag skrivit 6 sidor på son .D , ska börja på den 7de , dt gör vi imorgon , för man måste faktiskt avsluta dagen med någonting roligt :) , så nu sitter ja här med datorn i knät och kollar på fotboll :D . wiee :) , men har tänkt att jag ska sova skapligt idag , får se hur det blir med det  , men mne . nu ska jag avsluta , ha en bra kväll :) , puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0