Måndag 5 Maj

Nu har jag precis kommit hem från skolan , den blev inte alls lika bra som jag trodde den skulle bli :( .. mestadelen har jag gått runt och varit lite sad , men johanna har livat upp min dag som en räddande ängel <3 . tack gumman för att du finns , du är verkligen den bästa .. Jag och Johanna har flummat runt lite i skolan och så , vart jävligt mobbade kan man säga .. Ingen värkar tycka om oss , men va fan .. vem bryr sig , inte jag iaf .. Jag bryr mig nästan ingenting om vad folk tycker om mig , dt är bara en person so jag bryr mig om vad den tycker om mig .. De som tycker om mig fine dt är ju bra , de som inte tycker om mig fine gör som ni vill liksom .. Aja ,, rätt mkt plugg idag .. Men sagan är snart klar , helt renskriven och så , men suger hårt .. Lägenheten ja den kan man nästan säga att den är klart .. Tekniken , ja vad ska man säga måste plugga mkt efter detta , Heja mig :) .. sen måste jag lösa ut min bok också .. Men ska satsa först och främst på tekniken .. den har jag som mål med att den ska vara klar denna vecka , har ju liksom prov på det jag skrivit på tisdag nästa vecka. Shiiiit .. målet kanske blir att den ska vara klar på torsdag , ja det ska bli mitt nya mål , Heja mig . Måste plugga skiten ur mig , wiee vad roligt . eller inte .. sen ska jag också ner till stallet och fixa , måste typ vara där vid 6 , så jag har ca 2 timmar på mig att börja med tekniken , sen imorgon har jag ingen tid typ alls på mig .. eller typ nån timme på kvällen .. sen på onsdag blire plugg dag :( .. aja .. nyss fick jag se bilder från tävligen i torsdag , nått fint på mig fanns med , wiee :) . Happy happy :) .. men nu ska jag börja plugga teknik . skriver nog mer i kväll , ha dt bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0