Morron Tisdag 6 Maj

Japp idag är dt en ny dag , gårdagen slutade faktikst riktigt trevligt , så för en gång skull fick jag gå o lägga mig utan att känna kännslan , den jag inte gillar .. Men dt känndes verkligen as skönt att bara kunna gå o lägga sig utan att tänka på ngt annat :) , Tack :D .. aah , snart ska jag ju dra vidare till bussen , kommer få lite brottom känner jag .. men va fan,, får springa lite ;) . .men men .. idag måste jag verkligen hitta nånting till min pappa, han fyller nämligen år på söndag . aja , jag och johanna får gå runt i södertälje och hitta ngt bra , Heja oss :D .. typ ingen skola idag fett skönt :D , bara nationella prov på morognen , sen aah dra vi vidare :D .. aja .. nu måste jag dra , skriver nog lite ikväll också , kanske blir nån bild och så , har nämligen funtat på att ta me mig kameran , japp så fåre bli .. aja , hare gött :D . Puss & lycka till idag :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0