Onsdag 21 Maj

Ny dag , nya möjligheter som man brukar säga . men jag vet inte , nya möjligheter till vadå ? dt vet jag inte rikgit , mer pluggande eller ? dt är väl det som är de nya möjligheterna idag , men jag är inte villig att ta dom möjligheterna . Jag orkar inte plugga mer :/ , dt borde räcka snart hallå , hur mycket tror alla att vi tonåringar pallar egentligen , dt borde räcka snart . ja orkar inte :o .. men snart , efter vecka 22 , som kommer ta död på mig , då blire skönt :D . wihow,  men kan man inte bara hoppa över vecka 22 (a) ? snälla :) .

Aja , dagen idag har väl vart bra , eller nåt . jag vet inte .. haft typ hysteriska balmöten , ja orkar inte bry mig längre känns det som . förhoppningsvis får vi väl en bra bal eller nåt , aja . orkar inte ens ta upp dt. . .

typ åkte hem vid kvart över 1 , hade skit ont i huvudet :/ , så ja sov från 2 - 4 , det var verkligen as skönt :) .. o sen ner te stallet , red Tösen . Gick verkligen as bra , äntligen börjar det kännas bättre med dom :) , snackade en stund med Elvira och Rebecca , det var ett tag sen ja snackade me dom liksom som vi brukade göra , så det var trevligt . Dom är två av dom bästa , men dt är johanna med <3 .

Juste Kim syster kommer ut nästa onsdag och ska prova lite frisyrer te balen på mig , yes :D . nu har ja någon som fixar håret :D :D . slipper tänka på det iaf . .

sedan har ja ett till problem eller engentligen två , hmm . tre är det nog . aah , tre problem har jag .. Det första morsdag på söndag :/ , va fan köper man ? ja måste verkligen tänka ut något bra :) , sedan problem två Renèe blir 19 den 7de , va fan ska man köpa till henne då :/ , måste där med tänka ut ngt ritkigt bra och sedan är det ju Melker som fyller år den 8de , ja har ingenaning om vad ja ska köpa. jag skriver inte detta för att jag vill att någon ska komma med förslag faktiskt , det är bara att ja måste skriva ner allting ja tänker på , det är också därför man kan säga att ja har en blogg , liksom komma ihåg allting .. Men ja ska allt komma på ngt bra :D , Heja mig :D

okej , skolarbete som är kvar

* Teknik prov , vecka 22 tisdag
* Svenska prov , vecka 22 , torsdag ?
* Franska diagnos , vecka 22 , torsdag och fredag
* so inlämning , vecka 22 , fredag
* biologi inlämning, vecka 22 , torsdag .

tekniken kan jag ingenting utav , svenskan har ja inte ens börjat kolla på , franskan kan inte ett skit ,son har inte ens börjat , biologin kommit halv vägs . . Måste fan lägga på ett kol nu om jag ska hinna allt . heja mig .

okej , ska nog säga godnatt nu , men ha en bra sömn eller nåt ;) . puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0