Onsdag 28 maj

När man ibland känner att man inte orkar längre , vad ska man göra då? Jag har verkligen inget bra svar på den frågan, dessutom finns det tillfällen då jag inte orkar kämpa med mitt liv, då jag verkligen inte orkar , men dt jag i alla fall vet i det läget är att jag behöver en stor och mysigt famn o luta mig emot , någonstans där jag känner mig trygg . Det gör jag iaf inte nu , men dt finns ingenting ja kan göra åt dt nu .. jag måste kämpa mig igenom dessa jobbiga timmar, för jag vet ju att de går över så småning om men ja vill inte känna så här, jag vill bara inte ..
Var bara tvungen o skriva av mig lite, för ja har ingen o prata me så då blev det här .

Men som sagt när ja ändå skriver så kan jag ju tacka för gårdagen , som var riktigt trevlig :) ..

aaah men nu ska ja nog göra nåt annat , typ kolla på film eller nåt .. men ha dt bra , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0