Onsdag 7 Maj

Idag skola som vanligt , var jävligt trött , inte så kul o gå runt o vara trött när man behöver plugga :( .. så på FAT satt jag o spelade på mobilen o halvt sov , haha . så dt blir o plugga hemma :( .. Men men .. rätt skön dag idag , kollade på film på musiken , hade inte speciellt seriös engelska lektion och slöjden , ja den är ju som den är :P . . så dagen har vart rätt skön liksom :) .. fortfarande skit mkt o göra i skolan :( .. och nu dessutom har vi fått reda på att vi ska ha franska diagnos vecka 22 :( .. inte kul dt asså .. men va fan .. .dt är långt kvar , eller inte :P .. men men ..
aah idag så ska jag väl plugga en jävla massa o så ska jag till stallet , borde gör nånting nu ist för att bara sitta på msn o snacka me folk , men dt är alltid trevligt .. men jag måste nog börja lära mig franska glosorna , för vi lär ha glosförhör imorron "/ .. men men .. heja mig ;) .. så nu ska jag väl sluta skriva och börja plugga , jag har ju bestämmt mig för att tekniken ska bli klar idag , ojojoj .. dt lär jag aldrig hinna men va fan .. jag får plugga som fan :( .. aja .. skriver nog ikväll också :) .. hare gött :) , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0