Precis innan skolan 20 Maj

Godmorgon :D
Min dag igår avslutades verkligen bäst <3 .. för typ vid kvart över 8 åkte ja te Melker <3 , o efter jag varit med honom känns verkligen allting sååå underbart , alla problem man har bara försvnner , verkligen en riktigt bra kännsla .. och jag älskar honom verkligen , han betyder grymt mycket <3 . Sen fick ifs åka hem vid halv 11 , för mamma tycker inte om att jag sover borta när det är skola dagen efter, men va fan ja fick vara med honom nån timma iaf :D :D :D ..
Så idag kommer ja må sjukt bra och dessutom har vi inga vanliga lektioner , iaf inte vi i franska gruppen , för vi ska göra franska "middag" eller nåt och dt skulle typ ta hela dagen , fett skönt faktiskt :) ... men men .. sedan efter skolan ska ja te stallet och rida Fighter och lite senare till Södertälja och spela .. aja , dt får nog bli att jag skriver hur dagen varit lite sent , typ vid 8 .. ush , idag kommer dt också vara en plugg dag :( . har två prov imorgon , exakt efter varandra , för när ja e klar med dt första ska ja börja på dt andra :/ . .inte kul alls .. aja , skit samma . för nu måååååste ja kila . ha en bra dag :D . puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0