Söndag 11 Maj

Pappsen fyller år :) , grattis till honom :D .. har inte skrivit sen i fredags .. så i lördags så var jag ju på tävling , gick upp 20 i 5 -_- , men men duktig som jag är så var jag nästan klar vaken när jag vaknade :) .. tävlingen gick väl inte så särskilt bra liksom .. Fighter vägrade ut sig i båda klasserna :( .. vet inte riktigt vad det är , han känndes jätte okoncentrerade , men ändå på framhoppningen hoppar han så jälva fint .. jag fattar likosm inte "/ .. men men .. mamma ska åka o kolla honom, få se om dt är ngt i benen igen , om dt är det då vet ja inte riktigt vad jag gör , jag orkar liksom inte gå igenom dt igen .. men mne Tösen gick det väl bättre för, men men .. Hon fick en rivning sista i omhoppningen , riktigt surt asså . . ,men men  kännde riktigt bra aif :) .. sen i lbn fick vi ett "rebecka" stopp , jag blir så arg när jag ska vara där o dra i henne hela tiden , måste verkligen lära mig att inte göra det , haha ,heja mig ;) .. men men .. efter tävlingen drog ja hem o duschade , drog te johanna med rebecca , sen senare på kvällen kom anna också :) .. vi grillade, hade lite problem med grillen , jag ringde te pappa o frågade hur man startade en grill:$ , riktigt pinsamt asså ..han suckade verkligen när jag frågade dt .. men men .. efter dt fick vi fyr på grillen :) .. jag blev grillmästare § , wihow :D . jag var riktigt duktig .. o det blev riktigt gott :D . . jag käkade typ mest som vanligt när det är kött .. jag kan verkligen äta hur mkt kött som helst :$ .. men men ,.. det ät gott juh :D .. sen så , typ kollade vi på lite film , hockey , var ute på gräsmattan , för att dt var riktigt varm i hennes hus :p .. det var bara jag som sov över .. men men vi hade kul ändå :D .. gick upp vid 20 i 9 , skulle gratta pappsen :D .. han blidde glad över dt jag köpt , wihow :D .. o nu så äre mkt mkt folk här .. men orkar inte riktigt vara social idag .. åhh jag har vart ute o solat idag :D . massa skönt:D .. älskar o vara brun , så jag måste sola mer :) .. men kanske skriver sen om jag orkar .. ha ett bra liv :) .. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0