Söndag 18 Maj

Jaha så vare söndag igen :/ . ja tycker inte om söndagar , för dom är sååååå sega , för om dt är söndag så innebär dt att det är skola dagen efter :( .. inte kul asså . . därför vill ja göra någonting idag , inte bara sitta hemma o ruttna för det är precis vad jag brukar göra på söndagar .. riktigt tråkigt vill ja säga .. Men borde plugga lite teknik också , lära mig dt asså :( .. men dt är bara för tråkigt liksom .. jag orkar inte plugga mer idag , jag har redan gjort klart hemkunskapen och dt borde räcka för idag ;) . . så nyss var jag ute och åkte lite moppe till Järna , skulle tanka den :) , bara för att liksom komma ut lite , men nu sitter jag här igen och gör nada :( .. . men men , jag får väl ruttna idag , wihow va roligt .. aja , nu ska ja tänka lite positivt hära, om dt är skola imorron så får jag iaf träffa Melker o mina vänner <3 , o dt tycker ja ju om :D . .så , nu avslutade jag lite trevligt :) .. men kanske skriver om min tråkiga dag blev lite senare kanske :) .. aja , hare bra :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-18 @ 15:01:35
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-18 @ 15:06:17
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0