Söndag 25 Maj

Aaah , dt var ju ett tag sen jag skrev men jag har liksom inte haft tiden och så ;) .. så i fredags så jobbade ja på tullgarn, hade ett rätt soft jobb, stog och sålde glass och remmar, fett trevlig var man :) , så när ja kom hem kan jag ju säga att jag var sur som en ätika , blir så efter man har vart trevlig en hel dag ;( .. men iaf, åkte då ner och fixade iordnign Tösen och Fighter , fin ponnysar :D <3 .. typ åkte hem, åt mat , Elvira och Rebecca var här.

Sedan vare lördag, fy fan vilken dag säger jag bara. Gick upp 20 i 5 "/ , skulle åka och tävla, dagen började riktigt bra säger ja bara , börja med att vi åkte fel och så, var på själva tävlings platsen kanske vid 5 över 8 , skulle ha vart där vid kvart i "/ , men det var ett under att jag inte vat det minsta stressad, känner mig lite stolr faktiskt ;) , men iaf . kollade typ på två ryttare sedan kunde jag banan, wohow :) , va jag e duktig . sedan vare ju så att det var regionalt så att man skulle veterinär besikta o skit , men dt gick fort sprang före alla med Fighter för med honom vare brottom ..  men vi hann iaf  och mamma hade fixat så att jag fick starta sist , även fast jag var klar och så . men mne .. så tävlade jag honom, fick en rivning och ett stopp, men han känndes så jävla fin så jag var skit nöjd :D .. Sedan vare än lång jävla väntan, men mne :) .. sedan hoppade jag Fighter och Tösen i lbn , Tösen fick jag ett nedslag med i grunden, siken otur man kan ha ibland , men hon var verkligen grymt fin :D , och Fighter ja han vägrade ut sig :( .. men han känndes ändå rätt fin men men .. man dt var en as lång bana i lbn, liksom 10 hinder i grunden och 11 språng och i omhoppningen var det 5 hinder , och 6 språng och dessutom vare sjukt varmt :( . .men mne , sedan skulle jonna hoppa , så vi åkte från tävlingen typ kvart över 7 , fy fan va trött jag var , var typ i stallet 10 i 9 :( ... dessutom skulle vi till pappas bror o fira honom , så snabb dusch och sedan åkte vi iväg, vart där typ kvart över 10 .. åt där och fikade , sedan skjutsade mamma mig,jonna och fredrik , hem till honom och jag tog moppen där ifrån vid typ 12 :o .. och var hemm 20 över 12 , sen pang bom i säng , as trött .. vaknade 11 :D .. och har pluggat sen dess :( .. fy fan vad jag hatar so och söndagar :( .. så nu ska jag ut och plugga på de tre proven jag har nästa vecka , men sola samtidigt så :D . hare bra :D . pusspus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0