Söndag 4 Maj

Idag har jag skaffat en blogg igen , jag har haft det förrut men har inte riktigt haft tid att skriva och så . men jag vill ha en så vi får se hur dt går denna gång :) . Heja mig heja mig , haha ..

Idag har man gått upp klockan 6, för att jobba i stallet med Elvira.. vi var riktigt snabb vill säga, var klara redan vi 11 . riktigt stolt var vi :) .. efter att vi blivit klara åkte jag hem, hade tänkt och rida men jag kände att jag hade sån träningverk efter igår, när jag hade varit ute och gått, så jag struntade i dt .. Så nu sitter jag här vid datorn so jag brukar göra, ska faktiskt försöka att sitta mindre här men jag vet inte riktigt om dt kommer gå speciellt bra. men men , man kan ju iaf få försöka. . Ska nog snart börja plugga, för sen vid halv 4 ska jag ner till stallet igen och släppa in hästar och efter dt funderara jag på att gå ut och gå igen, dt var faktiskt riktigt skönt att göra dt igår så , men jag får se vad jag bestämmer mig för .

Men nu ska jag dra vidare och börjar plugga .. ha dt bra :)


Kommentarer
Postat av: elvira

dt är bara för att vi är bäst som vi blev klara tidigt juh :D

2008-05-04 @ 22:00:53
URL: http://elvirasnecker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0