Tisdag 13 Maj

idag har dt vart en rätt skön dag :D , liksom sovmorgon te 9 :D :D:D , johanna o jag är bäst shalalala :D . men iaf . spelade in våran film , dt gick väl rätt okej . men ändå ganska dålig ;) .. haha , men dt får la bli bra , okej .. jag ska försöka sluta skriva smilesar här dt är bara jobbigt .. Vi var iaf rätt snabba på o bli klar med den, så ja drog o red Tösen efter det, hon var massa duktig.. sedan  var jag väl bara hemma o sedan drog ja te södertälje, o spelade .. frös som fasen när jag åkte moppe :( .. poooooor me .. men men .. nu har jag fått tillbaka värmen iaf, typ 3 timmar senare , men va fan .. dt gör väl inget om ja skulle frysa ihjäl liksom .. aja . .ryggen mår rätt okej idag iaf, eller bättre än igår.. gud jag känner verkligen att ja inte har s¨mkt o skriva om förtillfället. borde satsa på min bokredovisning o teknik, men jag har verkligen inte lust .. jag vill inte gå i skolan mer .. jag vill bara åka bort någon stans med någon, bort från allt jävla pluggande .. varför ska alla lärare vara så dumma i huvudet o lägga allting på samma jävla vecka .. åhh ,vad jag blir arg. så jag ska sluta nu innan jag slår sönder hela datorn .. men men . ha ett bra liv ;) .
puss & godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0