Tisdag 6 Maj

aah , riktigt skön dag idag :D , började med att jag drog till skolan , typ för och göra nationella matte provet , gick bra tror jag , känndes så iaf .. Men man vet ju aldrig som sagt .. Sedan skulle jag till kiropraktorn vid halv 12 , så jag var tvungen att åka från skolan 20 över 10 .. Mys :D ..  Johanna hängde på också , wiee snälla vänn <3 .. Sen efter vi vart där , så var dt ju inte direkt så att man orkade åka tillbaka till skolan och sedan åka in te södertälje igen , eftersom att jag spelar på kvällen . Så vi gick och provade klänningar , hade verkligen as kul :D .. Sedan kollade vi efter någonting till min pappa , wiee ja hittade ngt :D .. Ja , vi drog till donken och käkade , sedan hade vi typ kanske 5 timmar att inte göra ett skit på så vi drog till stockholm , finns ju liksom mer att göra där en i södertälje . Så när vi väl kom te stockholm gick vi typ runt och kollade massa kläder och skit på typ drottning gatan . Men sedan fortsatte vi mot gallerian , men där gick vi bara runt , tror vi gick in i en affär eller nåt sånt . . Jag lovar vi måste sett så jävla vilsna ut , haha .. men kul hade vi .. Sedan drog  vi till kungsträdgården och satte oss där ett tag , båda var inne på msn :) . haha .. vi var riktigt sociala asså , sen typ nk , men där gick vi runt med mobilerna i högsta hugg inne på msn , så vill kollade inte  på speciellt mkt .. bara åkte upp och sedan ner :P . haha garvade lite åt underkläderna , som var helt fucking skumma .. hahhhahah men men .. drog sedan tillbaka till södertälje , lata som vi var åkte vi buss upp till västergård / wendelahebbe , där ja spelar .. Men men , som sagt dagen har varit fett rolig .. mkt trevligt me lilla johanna :D .. hon är bäst <3 . .

Men men .. nu borde jag plugga teknik , mitt mål var ju som sagt att bli klar imorgon vette fan hur dt kommer att gå . men heja mig liksom .. får helt enkelt strunta i datorn nu och börja plugga .. shiiiiit :( .. Men men , nu börjar dt minska lite med plugget och så , iaf efter att nästa vecka har gått .. sen så måste jag också börjar kolla på balklänningar , måste bestämma nån dag me pappsen :D . aja , får la prata me han .. Aja , ha ett bra liv . puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0