Torsdag 15 Maj

Igår var en rätt bra dag , eller typ iaf :) .. Jag o pappa var ju på dan och handlade balklänning åt mig :D , jag tyckte den var jätte fin :D . typ efter dt drog ja te stallet en stund och lite senare på kvällen åkte vi upp till Emelie, min kusin och firade henne för hon hade fyllt 18 år den 9de .. Men eftersom att våran familj har lite fullt upp kunde vi inte åka upp då utan dt fick bli igår :) .. Dt var jätte trevligt o träffa morbror och Helena och Emelie , dt var ett tag sen har ja för mig :D . men dt är alltid lika roligt och komma och hälsa på :) .. Sedan vann Sverige också igår :) , wihow :D Sedan när vi kom hem vid halv 10 , då började ja må piss verkligen , grät som jag vet inte vad .. Har ingen egentligen aning om varför .. Men jag var så grymt arg på allt och alla , fy fan .. stackars dom ja snackade me .. men men jag sa iaf att jag var arg . . Jag tror att jag var mest arg på hela jävla skolan ,.. Men så äre ju ibland .. Nu mår ja iaf mkt bra :) .. o idag har dt varit en rätt slapp dag ... Haft bokredovisning har vi också haft , känndes piss dåligt men va fan, nu har vi en mindre sak att bry oss om :) .. så på så vis har ju dagen känns lite bättre :) .. men snart måste hemkunskaps måtid skiten vara inlämmnad , ja och johanna är jävligt grymma asså :D . har kommit riktigt långt :) .. men va fan .. så äre .. allting kan inte bli perfekt .. Men har tränat Fighter idag , dt gick hyffsat .. om man tar bort markarbetet, för hoppningen gick super :D . aja .. imorron äre skolan :/ .. heja mer skola , wihow vad glad man blir :D .. aja ,. hare bra :D . puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0