Torsdag 29 Maj

Skola idag som vanligt , rätt skön dag ändå .. typ började me klassråd , fast jag och johanna drog ner till Lotta för vi skulle fråga henne en sak , men hon hade inte riktigt tid me oss :P .. sen hade vi typ franska diagnos ,gick väl sådär , men ja orkar verkligen inte engagera mig , för nu har ja liksom slutat skolan , ja orkar inte lägga ner mer tid på den .. sen typ FAT , hade svenska prov , rätt lätt ;) .. efter dt gick ja o johanna ner på nytt till Lotta för o kolla va vi fått på lägenheten o så .. MVG - på min lägenhet :D , wiee , får mvg i slutbetyg i hemkunskapen också wiee :D .. sen hade vi idrott , skulle fortsätta med dansen som vi ska visa upp nästa tisdag och vi hade typ verkligen panik för vi hade skita mkt kvar men vi gick ner på lunchen och gjorde klart den , så vi ska träna lite sen funkar dt nog :D ..  sen slutade vi , wiee :D ..

men vill ni veta en sak (a) ? Jag älskar min pojkvän <3 , kännde för o säga de :D


men tränat har jag ocks gjort idag , gick skita bra :D . Fighter va bäst <3 ..
men nu ska jag väl ta o sova, för melker vägrar o svara på mitt sms :/ .. men men , aja , puss o godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0