Torsdag 8 Maj

dagen har vart allmänt bra faktiskt :) .. förrut mer skolarbete, har fått en nya arbetsplan i svenska :( .. så mer pluggande får dt bli .. jobbigt siste terminen i nian :(:( .. den braia dagen ville inte fortsätta att vara bra när jag var istallet .. Fighter ville absolut inte göra som jag ville,  så jag vart as arg på han :( .. så jag är inte direkt glad förtillfället .. dumma honom , gjorde min dag pissig :( .. aja .. hoppas att dt går bättre att träna , annars deppar ja ihop :( .. men mne , jag har också räknat ut när jag måste gå upp på lördag , inte kul när jag fick veta dt asså . jag ska liksom gå upp halv 5 , hur kul är dt liksom -_- , men men .. äre tävling så är dt :) ..
Juste jag är snart klar med takniken , gud vad jag är duktig § , jag ska skriva när jag kommer hem från träningen , jag vill verkligen bli klar med dt innan imorron , hoppas jag blir det ... aja . får väl se hur dt är . . men mne . nu ska ja dra vidare , ska alldeles strax tillbaka till stallet eftersom att jag ska träna :) .. får se om jag skriver ngt ikväll , men men .. hare gött :D . puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Då kan du bara gissa hur mycket jag har och göra, tar ju studenten snart

2008-05-08 @ 19:34:13
URL: http://liillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0