vad vet man egentligen ?

Hur vet man egentligen när man gått över gränsen ? hur vet man när dt räcker ? hur vet man när man inte ens förstår ? för jag kan verkligen inte förstå ? varför känner jag så här ? Jag har ingen som helst aning , men nånting måste det vara som får mig att känna så här ? men vad ? vad i hela jävla världen får mig att känna så här , för dt är absolut ingen känsla jag vill ha . Jag mår riktigt dåligt utav att ha denna kännsla i mig , hur ska jag få bort den ? det är nog tyvärr ingen som vet , inte ens jag själv . Därför borde jag skita i kännslan och bara tro på det som är rätt, men hur vet man vad som är rätt ? äsch jag kommer ingen vart med detta så det är lika bra att jag ger mig nu .
Ha ett jävligt bra liv, ta vara på det liv du lever, du vet aldrig när det kommer att komma rikiga svänger då du kan förlora det du älskade mest .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0