.

Jag har mått bra, jag har mått dåligt, jag har mått bra o dåligt men, hur mår jag nu ? jaaa, jag kan väl säga så att jag skulle behöva en lång mysig kram utav min älskling, då skulle jag må bra . om dt ändå vore så :/ . skola imorgon, rebecka orkar inte, som alla andra. prov om en vecka + inlämning, dt är väl inte mkt om man jämför med andra men ändå liksom. dt är jobbigt jag orkar inte plugga, dt är otroligt jävla jobbigt.
Jag älskar min pojkvän .

imorgon blire ingen simmnig men får väl stå ut lite så dära , men aha tävling i helgen då. dt blire på lördag med endast tösen, får se hur dt går, sen på fredag ska vi till kliniken med fighter igen :/ , hoppas hoppas att han är frisk nu. annars kommer jag seriöst gå under, klarar inte mer liksom. men vi hörs, puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0