.

Jag har aldrig typ tid att skriva längre , dt är lite så där tråkigt faktiskt . liksom bara för att man har så jävla mycket att göra i skolan :( . nu har vi kvar , ska vi se :
* Powerpoint arbetet om historia grejen + redovisning.
* Svenska/ bokrecention
* typ idrotts prov.
* matte prov
* Samhälls inlämning.
* Svenska prov.
* lägenheten.

Allt detta innan jul :'/ , och det är 17 skoldagar kvar, fan. kommer aldrig hinna bli klar :/ . Men men man måste väl orka sista dagarna innan jullov, fast jag ska nog satsa mest på lägenheten och powerpoint saken eftersom att dom kurserna slutar efter jul, och de andra fortsätter , rebecka är lite så där smart ibland (a) :D , hehe :) Nog om skolan nu, för jag orkar inte.


Det är faktiskt jul om bara 29 dagar, gissa om jag är stressad , har inte köpt en enda julklapp, fan. liksom skolan + julen , det funkar inte riktigt.  Men dt måste ju gå ihop på nåt sätt, ska iaf julhandla med elvira nästa helg har vi bestämt typ enda helgen jag inte har något planerat innan jul , fast nu har jag ju dt hehe. men frågan är vad jag ska köpa till alla människor :/ , ingen jävla aning , men nåt fåre väl bli :) .men nu hade jag tänkt att kolla på prison break avsnitt 12 men tror ni min dator vill hjälpa till elelr ? nej inte direkt , så hare bra . puss.

Rebecka.

ps.
I love you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0