.

jaha. då vare söndag igen, vilket jag tror att många inte tycker om, speciellt inte jag ! dom suger så jävla mycket, liksom man är ledig men dt är skola imorgon, vilket innebär att man typ inte kan göra nånting annat än att sitta hemma o tänka på dt , vilket får en på dåligt humör aah ni förstår vad jag menar troligtvis.
Jag sitter iaf i köket nu och lagar mat, kött o sånna här söta potatis grejor o b-sås blire till, dock blir dt inte pappas , dt är ju lite synd men sånt får man väl stå ut med.
Jag ska väl plugga rätt mycket efter att jag ätit, hade tänkt att bli helt helt klar med min lägenhet innan jag gå och lägger mig, ajaj. sedan hade jag tänkt att trixa lite med min powerpoint grej men vet inte om jag ska spara den till imorgon, borde ju faktiskt träna lite på engelskan också , okej då har jag bestämt så.
Men ojoj , tiden bara rinner iväg måste ju hinna duka också.
Kan ju säga att jag har mått underbart, vart ledsen, arg, irriterad, och nu aah rätt bra iaf. jag visste att ni ville veta så har en bra kväll. puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0