Fredag 7 November

asså just nu suger jag på att uppdatera här känns det som , men dt är liksom bara för att jag hatar stora datorns tangentbord och jag sitter typ aldrig vid min dator längre, utan då äre bara när jag kan sno mammas dator som jag skriver (a) och eftersom att hon inte är hemma nu så snodde jag den :) . men okej , nu sitter jag här o väntar på att johanna ska komma till mig :) , vet inte riktigt vad vi ska göra men dt får vi väl se :) , sitta o mysa med min familj blire säkert . sen imorgon ska jag tjäna lite pengar genom att jag ska jobba :/ , måste gå upp typ sex vilket är jobbigt :( , men sen efter jag har jobbat så kommer min älskling hit (a) , o då blir rebecka glad :D



idag i skolan så har vi väl inte gjort så mkt , vi hade först idrott och sprang i världens lågaste tempo, dt var pinsamt när man träffade på folk :o , fast vi sprang 2,5 km men ändå , hehe . men jag orkade faktiskt :) . sen hade vi lunch och sedan samhällskunskap då vi skulle sitta vid datorerna o ta reda på lite fakta om Obama och helt plötsligt så har dom på skolan stängt av så att man inte kan sitta på bdb , kul liksom -.- o typ facebook o youtube -.- , riktigt dåligt . men sedan hade vi iaf historia o slapp engelskan för våran lärare hade tappat rösten mkt mkt bra :D , så vi fick sluta en timme tidigare :D . rebecka blev glad :D


men nu ska jag göra lite annat , ska bli bättre på o skriva här , men tills vidare hare bra :D , puss

Rebecka.
ps. I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0