fredag.

hej hopp gummi snopp :)  , jag har inte varit i skolan idag :/ . för jag har haft jätte ont i magen :( . inte bra .
men sånt äre , fast jag ska börja plugga lite nu tror jag faktiskt .
Nu sitter jag i köket och pratar med renee :) , lite så där mysigt , fast jag längtar sjukt mkt efter min älskling, men jag får vänta till imorgon :/ . lite så där jobbigt .

idag ska jag iaf plugga och massa sånt , sedan ska jag ner och fixa sessan inför imorgon :) . sen plugga och sen typ äta taccos o sen måste jag fan sova , ska liksom upp klockan halv 5 imorgon :/ . fett jobbigt. dessutom äre sjukt mkt startande men sånt e livet :)  .

Fighter är frisk :D :D :D , fast liksom han är sprutade i koterna bara för att vara säker typ eller nåt :) , men om 4 veckor ska han typ vara igång och kan veterinär besiktas då :) . dessutom ska dom som fortfarande är intresserade ska komma ut och hälsa på honom imorgon , och dt känns ju underbart :) . liksom efter allt detta är dom fortfarande intresserade , dt gör mig glad :) .


Nej nu blire plugga , hare bra . puss allt från mig denna gång .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0