kvällen.

Jaha nu sitter man här och kollar lite på idol och sitter o tänker på min älskade pojkvän, saknar honom sjukt mkt :/ , den här veckan har varit riktigt jobbig :/ <3 .


Imorgon asså jag ska upp halv 5 :/ , men jag ska åka och tävla så att dt är ju roligt :) men ändå . Sen efter tävling blire att skynda skynda och sedan tvinga någon att skjuta mig till min pojkvän :) , så att jag kan få pussa på honom så fort som möjligt :D . Jag älskar honom mest av allt <3 .


Imorgon kommer människorna som fortfarande är intresserade utav fighter och hälsar på honom , dt känns ju helt otroligt bra :) . helt sjukt att dom fortfarande är intresserade men liksom då känner man verkligen att dom är intresserade :) . men nu ska jag strax äta , för jag är sjuuuukt hungrig . puss .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0