Lördag 1 november

asså seriöst , dt är redan november varför går tiden så jävla fort ? Kan den inte ta dt lite lungt ibland :/ , fast dt som är bra är ju att jag snart fyller år :) . dt är faktiskt två veckor kvar :) fast november då gåre mot mörkare tider, depprimerande tider, dt tycker jag inte om . dt gör väl ingen, så liksom .


Men nu sitter jag iaf här hemma alldeles ensam faktiskt , lite sådär läskligt  . jag tycker inte om att vara ensam, nåt sällskap ska man väl få ha eller. men jag får väl skylla mig lite själv för jag hade kunnat följa med mamma o pappa o ätit ute men liksom jag orkade inte riktigt o dessutom behövde jag plugga och jag har faktiskt gjort klart engelskan, och börjat på filmrecentionen och svarat nästan på allting till provet , fast jag kan dt ju abosult inte alls. men liksom jag orkar verkligen inte plugga , jag vill inte gå i skolan mer . jag orkar inte ! dt är faktiskt riktigt jobbigt, dessutom så äre ju inte så att man får något bra jobb efter gymnasiet så dt är ju bara att man måste plugga vidare , men liksom jag orkar inte ! men okej dt kanske är lite för mkt framtid men ändå :/ . äsch skit samma jag orkar inte tänka .
just nu skulle jag vilja krypa ner i min älskling famn och bara stanna där, inte göra nåt annat dt vore mkt mkt bättre , jag vill inte plugga , jag vill inte gå i skolan o dt är mkt jag inte vill . nej men usch sluta nu ! dt här blir ju inte nåt trevligt inlägg.


Men gårdagen var trevlig :) , min älskling är bäst :) <3 . sen så kom elvira, johanna o anna till mig , jag o johanna klädde ut oss o lite elvira också , för liksom dt var faktiskt halloween , stavas dt så ? :s . aja skit samma , men liksom de tyckte att jag såg ut som en transvetit och pappa sa att jag såg ut som en gubbe , hehe vilket innebär att jag var skit snygg. *not* , o elvira hehe hon var hulken o johanna öhh . såg ut som en clown ibland , men skulle vara häxa , hehe . men vi hade dt mkt trevligt , kollade på mirros , o umgicks med min familj , sov inte förens klockan 5 , stackars lilla anna skulle upp och jobba kl 6 , hon fick inte sova mkt kan man säga och sen liksom johanna gick upp 8 , asså jag vaknade inte förens hon stod upp o hade tydligen sagt hej då , men jag sa bara till elvira att hon skulle byta säng , sen somnade jag om . hehe , jävlar va varmt dt var i mitt rum kan jag lova . fy fan . men men , trevligt vare :)  sen vaknade jag o elvira inte förens hehe 1 :D .as skönt att sova  ut , liksom imorgon blire juh upp kl 6 :( , jobba o plugga hela jävla dagen ! fan ! jag vill inte jag vill inte jag vill inte . låter som en lite ungjävel , men dt är fan vad jag är , tack för mig . saknar min älskling för mkt känner jag :/ , inte bra <3 puss

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0