lördag 29 november.

asså shiit dt känns som om dt inte alls var länge sen dt var sista oktober o liksom imorgon äre sista november , tiden bara skenar iväg . o vi har sjukt mkt att göra :/ och man har verkligen ingen ork för att det här helvettes vädret är så jävla jobbigt, dt är mörk, kallt o helt bara jobbigt. men aja , skit samma .
Har jobbat idag med elvira, dt var fan jobbigare än vanligt att kliva upp :/ . men 200 kr rikare är man :) , hehe inte för att dt är speciellt mkt nu inför julen men lite pengar har man ju tjänat ihop, tror att jag har sisådär 2100 kr till julklappar , men dt är inte speciellt mkt :/ . men sånt e livet :) .


kvällen igår spenderades tiden med elvira, anna o johanna, hemma hos anna :) . eller aah mesta dels :) . för aah först var dt ju självklart skola :( . deppade ihop totalt där på slutet men jaja. sen hem, till stallet en snabbis och gick ut o gick med hästarna , jag och elvira. sedan hem till elvira  typ i 2-3 h , eftersom att anna prytz var super duper mega seg. vilket brukar ligga på elvira, men tydligen hade dt hoppat över till anna :p . så vi satt väl lite vid datorn osv :) . senare åkte jag,elvira o johanna till grillen o anna kom lite senare. åt pizza mkt mkt gott :) , jag o elvira blev tvingade att åka till godisladan för massa godis ville vi ha :) . träffade emma där också :), dt var ett tag sen . hem till anna , kolla idol :) , sedan gick vi ut o gick lite i hölö , såååååå coool, not . men aah sedan hem till anna o kollade vem som åkte ut, dt var då johan. sedan åkte vi hem , jag o elvira hem till mig , jag ringde simon , sen typ sov vi :) . aah , jag vet att jag hade en sååååå intressant dag :) . hehe .


nu då , vad händer nu då? öh. jag sitter här i köket, hickar :( , dricker kaffe, väntar på att jag ska orka hoppa in i duschen, sedan ska jag  vänta lite på att få åka till min älskling :) , sedan ska jag spendera min kväll,natt, morgon, förmiddag aah typ, hos min älskling :) <3 , happy happy :D . ska nog ta med mig min engelska till simon, så han kan hjälpa mig lite (a) , bara för att jag är dålig o han bäst <3 . nnee nu får dt nog vara nog , hare bra allesammans , puss.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0