Måndag 10 november

jaha hur hade jag tänkt att börja detta inlägg då hm . få se här nu . okej vi börjar fan att sammanfatta skolan få se hur mkt jag har att göra, troligtvis inte speciellt mkt :) . okej , svenska prov imorgon - kan faktiskt det mesta typ 1 gud jag inte kan vad den har för attribut o så och sen kan jag inte Platons sinnes respektive idè värld men dt borde jag ju kunna lära mig till imorgon hoppas jag , fast klockan är ju dock snart halv 10 , vilket inte är bra men sånt händer ibland. Sen ligger jag efter i estetiskt verksamhet - bild, för för 2 gånger sedan glömde jag min lägenhets ritnining hemma och sist kom jag försent o hade glömt den igen så man kan säga att jag ligger sjukt mkt efter men jag orkar fan inte bry mig så skit samma liksom. Sen har vi historia prov om typ tre veckor på onsdagen plus att vi ska ha inlämning i svenskan; en bokrecention , duktig som jag är läste jag ut boken igår , så jag hade tänkt att börja med den efter provet imorgon :) , sedan har vi matte prov om 4 veckor har jag för mig, typ början utav december, sedan enligt svenska planeringen har vi prov i svenska den 16 december. men men . dt är nog allt jag har i skolan förtillfället :) . inte så fasligt mycket faktiskt , så jag är hyffsat glad:)


 Sedan är ju faktiskt Hockey imorgon, riktigt jävla pepp asså ska bli så underbart kul, hoppas bara att vi får bra platser annars blir jag ledsen :) . okej men eftersom att jag redan är inne på spåret vad som händer imorgon så kan jag ju dra morgondagen för er som har lust att läsa :) . först estetisk verksamhet där kommer jag säkert sura ihop :/ , sen äre svenska prov , lunch, engelska o matte :) , sen bär dt av till stan ta en fika med johanni :) och sedan åker vi upp till min skola och så ska jag spela en trudilutt o eftersom att jag inte var där förra gången kanske han är lite sur på mig :s, men va fan man orkar inte alltid :) . sen bär dt av till jonnas skola o sen stockholm :) , käka mat , firra biljetterna o sen HOCKEY <3 , djurgårn kommer förlora riktigt hårt men hockey är kul ändå :)


sen måste jag ju bara dra dagen idag eftersom att ni är så intresserade :) ,  började med datorkunskap som ni kunde se i förra inlägget :) , redovisningen gick bra faktiskt , var inte så farligt att stå där framför alla :) , sen maaaaaat :D , och dagen fortsatte med trååååkig samhällskunskap och jobbig handledar tid för alla bara satt o skrek en massa tider o våran lärare var alldels förvirrad :( , o jag ville bara dra ;) . sedan gick jag ner en snabb promenad till stan för att möta johanna och vi traskade till sydpoolen och fick en engång stå och vänta på jobbig broöppning :/ , sedan ner i vatten och simmade hela 24 längder ;) , jobbigt att simma med johanna för den jäveln simmar för fan 50 längder o är inte ett dugg trött ! skjtus hem av jonna fick vi också, hon är snäll <3 . åt och sedan direkt ner till stallet , skulle rida väga och gå med fighter . jag vägde och gick med fighter dt sista orkade jag inte :/ , jag håller helt på o tappa allting i stallet o dt är förjävligt vad fan ska jag göra liksom . fan! äsch dt är bara att kämpa på , heja heja :) . mkt att stå i just nu , plus att jag fyller år om 5 dagar  , den som glömmer dt får fan spö !  av min pojkvän , hahahha , eftersom att jag är svag :( .

Sedan blire en fartfylld helg börjar med att fredagen ska jag vara med min älskling eftersom att jag fyller år på lördagen o vi ska väl vara hos mig antar jag eftersom att familjen kommer med paket på morgonen :) , så han får stå ut med att sova hos mig en gång till :) , sen nästa gång ska jag sova hos honom :D , sedan på lördagen blire att fixa o trixa med massa saker innan tjejerna kommer hit :) , sedan blire o fira mig och sen ska de sova här har jag betsämt och sedan på söndagen kommer kanske släkt o stora vänner eller va fan man nu säger :) . PAKET PAKET PAKET (a) , jaaa jag älskar att fylla år :) , för då äre bara jag som får paket , hehe :) 

Men nu kanske jag ska göra nåt annat som typ . jag vet inte planera lite eller kanske plugga o kissa måste jag göra o dricka cola o fundera varför stora datorn inte fungerar , fast äsch hare bra alla, puss :)


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0