måndag / skolan.

Hej hopp :)
Sitter nu i skolan och har samhällskunskap vilket suger :( . vi ska skriva om ett parti och jag har valt  vänsterpartiet , varför vet jag inte rikigt ? dt kändes bra :) . Men asså jag orkar inte riktigt nu . Men eftersom att allting typ är blockat så kan man typ inte göra annat än att plugga vilket är grymt tråkigt och i själva datorsalen så är till och med blogg.se blockat iaf ibland , hehe .


Idag,  vad händer då ? jo jag ska först ha en till lektion och sedan hem och släppa in hästarna , väga upp mat till hästarna och sedan rida tösen :) . elvira är snäll och tar hand om min lilla älskling :) . sedan äre hem och plugga arslet utav mig , eftersom att vi har ett jävla prov i historia på onsdag :( . inte roligt alls , men men . sånt får man ju leva med :/ .


Helgen har vart helt underbar , iaf från lördag kväll och till söndag kväll :D , eftersom att jag var med min älskling och dt var helt undebart :) ,dt kändes som evigheter sen jag träffade honom, fast dt var ju bara en vecka men ändå :/ . men nu ska jag få träffa honom imorgon (a) :) , jag älskar honom mest utav allt :) <3


Men nu kanske jag ska ta och vara lite konsentrerad :( , heja heja . men hare bra  . puss <3

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0