pluggfan .

hur svårt kan dt egentligen vara att ha koncentration på nånting i några timmar. För mig verkar dt jävligt svårt iaf, jag har försökt att skriva den jävla filmrecention som ska vara inlämnad på torsdag men jag har fan inget minne utav nånting i filmen , jag har till och med försökt ladda hem filmjäveln men den finns ju för fan inte ! jag blir helt galen på skiten, dessutom har vi prov om typ en vecka, kan jag nånting ? nej ! fan fan fan . min skolgång verkar inte bli någe bra, aja . jag orkar inte bry mig, seriöst . jag har ingen ork till det längre, dt är säkert många som håller med mig helt. Men asså dt är sjukt jobbigt. jag orkar inte ! puss.


 okej , nu får jag ta o lunga mig lite men vette fan om dt kommer gå :/  får sätta mig o kolla på filmen jag laddat ner istället :) , 10 orsaker att hata dig , jag älskar den :) . ja o så skiter vi i pluggande, fan vad bra det blev :) . ska bara fixa undan lite här vid datorn och sätta mig till rätt så kör vi på dt :) .

men annars då ?  vad har jag gjort idag . Jag har gått upp klockan 6 :/ och jobbat med elvira och vi var fan grymma, klara till liksom 11 , o man kanske brukar vara klar till 1 så ni förstår juh :) , sen åkte jag hem och satte mig vid datorn och tittade på film , dt blev the fast and the furiost (stavas dt så ? :s ) tokyo drift , den var faktiskt bra :) , massa snygga bilar :D . sen blev dt att laga mat o äta o sen ner till stallet igen och tog in hästarna , då var jag död som en jävla fisk eller nåt . hem och försökte plugga o dt gick väl rätt okej men sen försvan min koncentration :( och nu kollar jag ju på film :) . Väntar på att min älskling ska komma till datorn (a) , men han pluggar så jag får vänta lite :) .



Okej , fan imorgon äre skola -.-jag orkar inte faktiskt . jag vill bara vara hemma , sova . inte bry mig om nånting alls , förutom min pojkvän, mina vänner o min familj. men sånt går ju tyvärr inte :/  . Men sen ska jag och johanna simma efter skolan , hehe jag kommer inte riktigt orka . sen ska jag väl hem o väga , inte rida nån :/  tösen har tävlat idag o min andra är halt :( , usch imorgon ska fighter röntgas , hoppas dt inte är något stort då blir jag riktigt lessen . men aja ska inte tänka på dt , bara be mamma ringa mig imorgon direkt efter . men nu ska jag kolla på filmen juh , den rullar ju på förfullt :)  men skriver sen nån gång :)

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0