skolan.

jaha idag äre onsdag. vi har haft några lektioner och så , men asså nu sitter vi i datorsalen och väntar på att våran lektion ska börja , men den börjar inte förrän om en timme :( . jobbigt värre liksom . Men men sånt får man väl stå ut med ibland antar jag , men det är fett tråkigt eftersom att skolan har blockat bdb och facebook och allting. inte bra för oss, hehe.


Jaha men efter skolan då , vad händer ? hehe , jag får skjuts hem , ellen mamma är väldigt snäll :) , tack . sen blire direkt ner till stallet och rida tösen och sedan blir plugga :/ . typ engelska glosor och historia, inte kul -.- . sen ska min älskling också ringa mig :) . jag älskar honom mest och han är mitt allt :) , och dt är helt underbart att få prata med honom i telefon :) <3


Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva , så jag får vara social istället , hehe ;)


Tack för mig idag .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0