skolan.

Sitter nu i skolan och har datorkunskap, ska göra en powerpoint presentation om Djingis Khan men dt är alldeles för tråkigt . Jag håller på o dö, plus att dt inte funkar att lyssna på musik heller o då går dt ju inte o jobba så jag får jobba hemma istället. Nu är äre mer o göra i skolan :/ , detta ska liksom vara klart den 4 december. dt är bara att jobba på, plus inlämning o prov nästa vecka :( , inte alls kul -.-

Men jag ska väl fortsätta här då , eller nee jag skicka det till min mail istället. HoppasHoppas att jag får min dator tillbaka idag annars kommer jag verkligen dö :( . Juste jag måste fan göra klart lägenheten idag också , mkt plugg blire nu :( o jag som inte orkar gå i skolan längre . äsch dt är väl bara att stå ut , så hare bra :) puss

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0