Tisdag.

Tjoho :) , vilket glatt välkommst hälsande va ?
Nej men asså hur gåre med livet o så för min del ? Jo tack dt går mkt bra , allting rullar på som vanligt i stort sätt förutom att dt snart är jul, liksom om några veckor fan. jag vill inte bli fattig på pengar :( , fast man får ju julklappar men ändå liksom (a) . men vill känna mig extra duktig i år och verkligen köpa julklappar som betyder, men jag brukar inte vara speciellt bra på dt, dessutom vet jag inte riktigt vilka jag ska köpa till riktigt än . men jag får väl se :) . sen vet jag inte riktigt heller när jag ska ha tid att handla julklappar :/ , för liksom vi har mkt i skolan fram tills vi slutar och sen äre ju typ jul , dessutom vill jag inte heller göra som vi har gjort alla år att vi tar ledigt en skoldag för att åka in o handla julklappar tillsammans med familjen, för dt känns liksom annorlunda nu med gymnasiet o så , så jag vill liksom inte missa en dag , men vi får se hur dt blir :)  dt är ju ändå lite tid kvar innan man kanske ska börja planera (a) , eller ? hihi :)


okej , min dag idag då ? den har rullat på bra förutom att börja söööög . kolla , jag o elise står ute vid 57an och väntar på att bussen ska komma, den ska typ komma 25 men den kommer ist halv , sen kör busschauffören sjukt segt så när  vi kommer till järna ser vi hur bussen vi skulle med åker iväg -.- , vi springer till tåget som redan har åkt . snacka om dåligt . liksom 3 minuter hade de väl kunnat vänta , nej icke. så vi sitter i järna och försöker få tag i nån som kan skjutsa oss och till slut ställer min snälla mamma upp , och jag kom faktiskt inte en minut försent :D , mamma snäll :) . börjar med sega bild -.- , liksom 2 h , dt är sjukt segt , och fick inte speciellt mkt gjort , jag var fan alldeles för trött .inte bra inte bra. lägenheten ska jag fixa klart i veckan hade jag tänkt, just nu är den grymt tråkigt vit. sedan vare svenska , skrev bara av en massa anteckningar , men läraren är bra så :) . sen lite lunch i magen, typ bara pasta, hungrig som fan. engelska i hel klass för matte läraren var sjuk , igen :D , vilket innebär att vi fick sluta tidigare och dt gör rebecka mkt glad :) . ner på stan och träffade johanna och tog en macka på nancys , mkt trevligt :) , upp till skolan och spela lite blockflöjt . och sedan fick jag skjut utav min snälla granne hem, tack ska du ha :) . sen tog jag mig lite mat, mamma hade gjort min favorit stekt lax :) . mättade magen riktigt mycket , bytte om och åkte lilla moppen till stallet , den  vill ju också få lite motion, han blir lite fetare nu på vintern när man inte kan åka lika mkt :/ . stackarn. hehe . sen vare en lång skritt med fighter, hela 40 minuter enbart skritt, kan medela att dt är lite tråkigt. men men , snart ska han till kliniken igen , på fredag fan. hjälp. hoppas verkligen att han är frisk nu , men alla säger att de inte brukar vara dt när de gäller bakbenen. men snälla (a) , jag orkar liksom inte riktigt . sen bar dt hem igen och fick paket utav inger och elin , tack ska ni ha :)


morgondagen hur ser den ut ?  ja du, massa lektionen , går till 4 :/ ,kommer hem sent. rida. plugga :/ . typ mitt liv imorgon. men så äre ibland . sånt e livet bla bla . liksom ;) . men nu ska jag faktiskt fara vidare till duschen och sen ska jag ringa min kära pojkvän <3 :) , wiee :) . Jag älskar honom mest utav allt :) <3 han är bäst, tack för att du finns älskling <3



Vill också tacka mina vänner som alltid ställer upp , min familj också och självklart min älskade pojkvän <3
Jag älskar er alla .


ett litet sånt där inlägg utav rebecka som kommer då o då . tack för mig idag.
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0