duktiga.

Idag har Johanna sovit här och vi gick upp tidigt :/ , redan halv 8 var vi uppe och fick skjuts av mamma till sydpoolen, vi skulle simma , fan vad duktiga vi är asså , jag simmade hela 500 meter , hehe . jag var helt slut efter dt :$ , men johanna den jäveln hon simmade 1 km :o . aja hon är väl grymmare än mig då :/ , men ändring ska dt bli , vi har tydligen nu bestämt att vi ska börja simma sisådär en gång eller två gånger i veckan, fan jag kommer vara helt slut . Men dt kan ju faktiskt ingå i vår projektarbete som vi ska ha i idrotten, jag måste få  bättre kondition på 12 veckor och ska sedan efter dt kunna springa 5 km , hej kom o hjälp mig liksom . fan heller att jag klarar dt . aja , dt är bara att jobba på , fast jag undrar när vi skulle börja med dt ? hm . jag har glömt . men men .
Men sen efter simningen gick vi ner på stan och åt på nancys :D  och väntade sedan på min mamma i evigheter , men ska väl inte klaga fick ju faktiskt skjuts dit och hem :) , mamma snäll :) . sen hem , bytte om och stallet . Red enbart tösen , jag har liksom ingen ork . jag vet inte vad dt är :/ . men liksom aja . nu har jag vart hemma sen halv 4 och jag har inte fått nånting gjort , jag har inte duschat , jag har inte bytt om och jag har inte börjat plugga . FY !


Kom på att dt bara är två dagar kvar till det hemska beslutet eller hur man nu ska se på dt . Går han inte igenom får jag panik och går han igenom får jag troligtvis en chock och börjar stört bölar o dt känns ju bra . nej men nu ska jag fan släppa dt där och bara vänta på dagen . tyst på mig .



Vill ni veta en sak ? min pojkvän kommer till mig idag (a) , då blir jag överlycklig :) , längtar som en galning , så nu tror jag att jag ska duscha o börja plugga så tiden rinner iväg lite :) .
Men juste :o , min tand har jag inte berättat om :/ , den gör fucking ont o jag kan inte äta på den sidan , vad fan händer egentligen :/ . skumt .
men nu väntar duschen :) , puss

Rebecka .
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0