.

ja dt blir väl ett till inlägg eftersom att jag är klar med mitt arbete o har fucking tråkigt. mår dåligt dessutom /: , min mage värker o jag har ingen ork för nånting, varför ? vad händer ? jag vill inte jag vill inte. behöver min älskling , han får mig att må så underbart bra , jag älskar honom mest , mitt allt <3

sen kan jag ju dock meddela att jag har sovit max 4 h i natt , varför ? för att jag inte kunde somna, frös som ett as , saknade samma människa som ovan :/ . tittade på klockan sista gången vid 2 /: då blev jag enormt deppig . fan !

aja , hare bra . får ta att tänka positivt får se hur dt blir. puss.

Rebecka.
du vet att jag älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: elvira

hjärtat det är bara o kämpa på! du är bäst och det vet du. älskar dig

2008-10-23 @ 18:08:01
URL: http://eelviraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0