.

känns jobbigt att få detta beslut eftersom att jag hade förväntat mig att han skulle flytta idag , men så blev dt dock inte utan beskedet blev att han är halt ist , hur kul äre liksom . men en bra nyhet var att de som skulle köpa honom ringde igen, o mamma ska ringa dom efter att han har röntgats på måndag så dom är fortfarande intresserade , men jag ska inte ha några förväntningar för då kommer dt säkert vara något stor fel i benen , men dt äre troligtvis inte, eller förhoppningsvis . men känns ju ändå jobbigt .
men iaf , ska nog ta mig en dusch nu, o inte grina mer ! inget mer sånt idag, punkt slut.
Nu ska jag bara hitta nån som kan skjutsa mig senare.
dessutom har jag blivit kär i en låt, fort minor med låten belive me , jag är seriöst helt kär :) . men men . nu ska jag duscha , har ingen direkt lust att skriva idag liksom , inte direkt på dt humöret och så . så puss.


Rebecka
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0