Fredag 3 oktober

idag fyller Daniela år :D , grattis till henne:) , för er som inte vet är det en tjej i min nya klass som jag umgås med :)

men aha .. dagen idag då ? joo började med att jag var jävligt trött, funderade på om jag skulle stanna i sängen o bara somna om . men sen bestämmde jag mig för att jag skulle gå upp, men var jävligt trött . . sen fick jag o ellen stå vid järnvägen o väntar i 9390990790573905 timmar , nee men iaf i 20 minuter vilket var jävligt irriterande så vi kom nästan försent , men vi hade idrott så vi hann ändå :) , hade halvt ute jumpa , var i ett tält med konstgräs  o helvette vad kallt dt var där :o , man höll seriöst på att dö :/ , inte bra ..  men sen åt vi :) , sedan hade vi samhälls kunskap som ni fick veta i mitt förra inlägg eftersom att jag var lite busig o inte orkade göra dt vi skulle göra ;) , sen engelska hade läxförhör kändes faktiskt bra :) , sen uhuhuh historia , o jag somnade :$ , hehe grymt :D . o nu är jag hemma o väntar på att jag ska få åka till min babe :D , men han ska äta först o sen ska han få skjuts till hans pappa o sen går ja åka (a) , wiee :D , o jag ska sova där tralalal :D , vad jag e glad :D .. sen imorgon ska jag först till sthlm med ellen, julia o malin :) , ska ta kort o sen köpa till Daniela :) . sen ska vi till Daniela :D  . men aha nu ska jag väl avsluta detta , så hare bra :) , så blire nog inte ett inlägg förens söndag :) , men men :) , puss o kram :)



Rebecka .


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0