FREDAG FREDAG FREDAG :D

fan vad härligt med fredag, förutom att jag inte kommer få någon sovmorgon i helgen :'/ , pooooor me . men på lördag ska jag få träffa min älskling så jag är glad :D <3 .

jaha, kan ju säga att dt kändes rätt onödigt att gå till skolan idag , kommer dit 10 och får sluta halv 11 :) . men åkte ner på stan med daniela, julia, ellen, malin och tove och fikade, fast ellen var tvungen att gå innan men ändå. sen köpte jag smink på hm också :) . sen åkte jag hem och har kommit så långt att jag har satt mig framför datorn, inte mkt längre har jag kommit, jag har lyckats skapa en bild i ps , haha , inte för att den vart jätte bra men ändå . den kommer upp här senare :) . men om en kvart ska jag till stallet och ta in hästarna och sedan ska jag rida :) . men ni får ha dt bra.  rebecca kanske kommer ikväll :) <3 , men puss . saknar min älskade pojkvän :'/ <3

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0