godnatt typ .

jahaja , åkte hem från skolan idag vid 12 , för fitt äckel mensvärk :/ , försökte sova när jag kom hem funkade icke . asså jag orkar seriöst inte skriva i bloggen. men kan väl göra dt ändå rå . ska snart upp o packa till imorgon :) , jumpa osv :) . kommer inte orka fixa frillan innan jumpa så gör dt efter :) . rebecka kommer se ut som ett as på tåget imorgon , men vem fan bryr sig ? inte jag iaf :) .
imorgon ska jag till min älskling :) äntligen säger jag bara . jag har längtat hela jävla veckan, sämsta veckan någonsin. men men , jag är glad för om hm nu ska rebecka tänka matte ;) 17,5 h tror jag så får jag träffa honom (a) , min underbara pojkvän <3

men godnatt , puss. sov gott. rebecka är glad not .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0