kväll 14 oktober

orkade verkligen inte skriva igår, jag orkade helt enkelt inte. men iaf igår vare 3 månader sen jag o simon vart tillsammans :D <3 , underbara månader :) .

men vad har hänt idag då ? jo först har jag gått i skolan, vi har special vecka så vi ska sluta 4 varje dag. men igår fick vi sluta mellan 1-4 , jag tror jag åkte hem runt 3 och idag slutade vi också tre :) . men sen efter dt åkte jag till stallet och red fighter han gick rätt okej men emellan åt ville han inte riktigt göra som jag ville , men men . och sen hem o duschade , lite dator och sedan åkte jag till min älskling och hade dt mys :D <3 , han är bäst :) .

Men imorgon vad händer då ? ska till skolan och lär sluta 4 /: , men aja . sen blire uteritt med tjejerna :) , hm . undra om elvira har pratat med anna, jag har iaf inte gjort dt :p , hehe vi är grymma :D . aja dt blir nog bra :) . men nu orkar jag inte skriva mer :) , puss o godnatt.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0