måndag 20 oktober.

hm .vad tycker man om måndagar egentligen ? dom suger .. . .. . . . för dt innebär att det tar fem långa dagar innan jag får sova , sova med min pojkvän. lite jobbigt så där , eftersom att det äre första man tänker på när det är måndag.  men men , får väl stå ut :) . får träffa honom på fredag :D , massa glad:D <3 .

aja , prov imorgon . men Rebecka orkar fan inte plugga . men Rebecka har inget internet så vad fan ska hon göra , hon har snott sin systers dator för att kunna prata med sin pojkvän , som inte har kommit hem än . så .. .  aja . snart ska hon äta :) .

haha , fint va? :) , men men . min dag idag då? den har vart soft :) , först datorkunskap , wiee jag är snart klar :) och man ska vara klar på fredag, vilket innebär att jag kommer att vara klar i tid med denna grej, fan vad duktig jag är :) . men sedan hade vi samhällskunskap gjorde nada , juste juste jag har haft utvecklingssamtal också , gick bra :D , så skit i dt :) . sedan hade vi handledar tid och vi kommer få ett nytt schema(jag stavade dt fel va ? :$ )  i veckan , hoppas dt är lika bra som dt är nu :) . då blir rebecka happy happy:) . men sen har jag också redan hunnit vara i stallet . så jag har ingenting att göra idag , eftersom att jag knappt kommer ha någon dator idag :'/ . vad ska jag göra ? dt blir nog att läsa och käka mig fet . fan . man ska ha internet . hehe .

men vad fan händer imorgon ? hm . matte prov :o , hehe , kommer gå åt helvete , men vem bryr sig ? jag borde , men orkar inte. annat i huvudet . bland annat min pojkvän (a) <3 , o min poni /:  .. men mer då? hm. ska träffa min johanna :) , och sen ska jag spela , hem , stallet . sova , typ kanske . aja , harebra . puss

Rebecka.
ps.
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0